Extra eigen administratie aanmaken
Heb je meerdere bedrijven? Dan kun je een extra eigen administratie aanmaken. Hierbij heb je dan de rechten als Beheerder.
Eigen administratie toevoegen of verwijderen in portaal
Aansluiten extra administratie
Je voegt een administratie toe:
- Klik rechtsboven op je bedrijfsnaam.
- Klik op administratie toevoegen.
- Vul de bedrijfsnaam in of kies voor Vul deze met de hand in.
- Vul in het nieuwe geopende paneel alle Bedrijfsgegevens in en kies Opslaan.
De nieuwe administratie wordt nu toegevoegd aan je administraties.
Je kunt per administratie aparte gebruikers uitnodigen. Zorg dat je werkt in de administratie waar je een gebruiker aan toe wil voegen:
- Klik rechtsboven op je bedrijfsnaam.
- Klik rechtsboven op > Gebruikers beheren.
- Kies Nieuwe gebruiker uitnodigen en vul hier het e-mailadres van je gebruiker in en de rol die je hem geeft.
- Kies Verstuur uitnodiging.
Je gebruiker ontvangt nu je uitnodiging en maakt zijn eigen inloggegevens voor Jortt aan. Met deze inloggegevens heeft een gebruiker alleen toegang tot zijn eigen administratie.
Administratie verwijderen
Wil je één van je eigen administraties verwijderen, dan zorg je ervoor dat je ingelogd bent in de administratie die je wil verwijderen. Je eerste administratie kun je niet downgraden en slechts verwijderen wanneer er geen actieve klanten gekoppeld zijn.
- Klik rechtsboven op je bedrijfsnaam.
- Klik rechtsboven op > Mijn abonnement.
- Kies hier downgraden naar Jortt Starter of verwijderen.