Van de Belastingdienst moet je een overzicht hebben van klanten aan wie je geleverd hebt. Je klanten vormen een onderdeel van je administratie. Het is daarom niet mogelijk om klanten te verwijderen uit Jortt.
Kun je een klant niet meer vinden, dan heb je deze gearchiveerd of je hebt de naam van de klant (per ongeluk) aangepast:
Type de naam van de klant in de Vindbalk bovenaan in Jortt bij Vind in je boekhouding.
Jortt laat je nu alles van de klant zien.
Klik op een factuur van de klant.
Klik in het factuurpaneel op de naam van de klant.
Je ziet nu het klantenpaneel.
Staat hier dezelfde naam, klik dan op Alle opties en kies dearchiveer. De klant staat nu weer bij de lijst van actieve klanten.
Staat hier een andere naam/adres, dan heb je de naam van de klant gewijzigd, (bijvoorbeeld door een factuur te kopiƫren en de adresgegevens te wijzigen) en deze voor een andere klant gebruikt.
De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.