Wanneer je banksaldo in Jortt afwijkt van het saldo op de bank, is de oorzaak vaak het ontbreken van bij- en afschrijvingen. Met de knop Synchroniseren bij Geldzaken haalt Jortt de ontbrekende banktransacties op.
Alle gekoppelde bankrekeningen worden meegenomen in het synchronisatieproces. Het synchronisatieproces kan enkele minuten in beslag nemen, afhankelijk van de hoeveelheid transacties en het aantal gekoppelde rekeningen.
Heeft deze actie niet het gewenste effect, dan is het noodzakelijk om opnieuw toestemming te geven bij de bank.
Stuur een mail naar support@jortt.nl met het verzoek de bankrekening opnieuw te synchroniseren. Vermeld in je mail je bedrijfsnaam en de laatste 3 cijfers van de bankrekening waar de bij- en afschrijvingen ontbreken.
Wij bereiden het synchroniseren voor en je ontvangt van ons een email dat je de bankrekening opnieuw moet koppelen. Je doet dat als volgt:
Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor het ontbreken van de banktransacties, zoals: