Beginsaldo of eindsaldo van de bank staat verkeerd in Jortt

Jortt neemt het banksaldo over van de bank. Dit kan via het MT940/CAMT-bestand of via de bankkoppeling. Als een beginsaldo verkeerd staat in Jortt, dan kun je dat niet aanpassen.

Correctie Beginsaldo Jortt

Om het beginsaldo te corrigeren, verzoeken we een e-mail te sturen naar support@jortt.nl. Vermeld duidelijk dat er een verschil in het beginsaldo of eindsaldo niet correct is weergegeven in Jortt. Vermeld duidelijk je bedrijfsnaam en de laatste drie cijfers van de betreffende bankrekening.

Jortt zal een opdracht voor je klaarzetten om opnieuw toestemming te geven om je bankrekening opnieuw te koppelen met Jortt. Hierbij halen we alle bij- en afschrijvingen op voor de betreffende rekening. Jortt zal per e-mail aangeven wanneer dit verzoek voor je klaarstaat.

Mail na het geven van de toestemming dat je de toestemming hebt gegeven in een reply op de e-mail van Jortt. Jortt zal alle bij- en afschrijvingen opnieuw synchroniseren. Dit lost het probleem meestal direct op.

Als transacties ontbreken in een afgesloten periode, heropen deze periode dan eerst:

  1. Ga naar Rapporten.
  2. Kies Aangifte inkomstenbelastingen of Aangifte vennootschapsbelastingen.
  3. Onder aan de pagina kies je Boekjaar heropenen.

Het synchroniseren van een bankrekening kan impact hebben op een afgesloten periode.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.