Verstuurde facturen per email komen niet aan bij de ontvanger

Jortt verstuurt de facturen vanaf de mailserver van Jortt. Deze facturen hebben een @mail.jortt.nl als afzender, met een unieke code per bedrijf daarvoor.

Reden voor gebruik van Jortt's mailserver

  • Facturen worden getraceerd en hiermee wordt de kwaliteit bewaakt.
  • Jortt controleert of facturen ook daadwerkelijk verzonden zijn.
  • Je e-mail kan niet misbruikt worden voor fraude.

Jortt heeft een mailreputatie 'excellent', meer dan 99,8% van de verstuurde facturen worden afgeleverd bij de ontvanger.

Controleer SPAM box

Wanneer je klant aangeeft dat een factuur niet ontvangen is, controleer dan of deze in de SPAM box is aangekomen. Verzoek de ontvanger om @mail.jortt.nl als veilig te markeren.

Geblokkeerd e-mail adres

Om de 'excellent' mailreputatie te bewaken, worden e-mails die niet aankomen bij klanten, bij Jortt geblokkeerd. Dit kan komen omdat een klant Jortt als SPAM heeft gemarkeerd, of omdat het e-mailadres niet bestaat.

Wanneer je zeker weet dat dit e-mailadres wel bestaat, kun je naar support@jortt.nl een e-mail sturen met het verzoek het betreffende e-mailadres te deblokkeren.

Weergave bij de ontvanger

Het e-mailadres zoals opgegeven bij je Bedrijfsgegevens onder Instellingen, wordt gebruikt als Alias. Een Alias is het e-mailadres dat wordt weergegeven bij de ontvanger.

Reply-to

Het e-mailadres zoals opgegeven bij je Bedrijfsgegevens onder Instellingen, wordt gebruikt als Reply-to. Een reactie op je e-mail wordt dus rechtstreeks naar jou toe gestuurd.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.