Factuur of herinnering na beëindiging abonnement

Wanneer een rekening wordt gestuurd terwijl je van mening bent dat je het abonnement hebt beëindigd, kan dat door de volgende oorzaken komen:

  1. Je abonnement is nog niet beëindigd: Log in bij je account, ga naar Instellingen > Mijn abonnement. Controleer of deze op Jortt Starter staat of verwijder je administratie.
  2. Na het afsluiten van het abonnement loopt deze tot het einde van de maand: Als je het abonnement bijvoorbeeld op de 1e van de maand beëindigt, dan betaal je die maand nog voor het abonnement.
  3. De factuur gaat over een periode die je nog niet hebt betaald, van voordat je het abonnement hebt afgesloten: Dit kan voorkomen als er nog openstaande posten zijn van voor de beëindiging.

Controleer deze aspecten nauwkeurig om te bepalen waarom je nog een factuur hebt ontvangen en neem indien nodig contact op met de klantenservice (support@jortt.nl) voor verdere opheldering.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.