Ik mis Bij- en Afschrijvingen van Mijn Bank in Jortt

Jortt neemt alle bij- en afschrijvingen over van de bank. Deze worden ingelezen op de boekdatum. Voor banken zoals Knab worden de transacties van het weekend pas op maandag ingelezen.

Er kan een vertraging zijn tussen wat je ziet in je bankapplicatie (die de rentedatum laat zien) en wat er in Jortt staat.

De bij- en afschrijvingen worden automatisch iedere nacht ingelezen, en ook de eerste keer dat je inlogt in Jortt.

Mis je bij- en afschrijvingen langer dan een paar werkdagen?

Correctie van bij- en afschrijvingen

Om de bij- en afschrijvingen te corrigeren, verzoeken we je een e-mail te sturen naar support@jortt.nl. Vermeld duidelijk dat je bij- en afschrijvingen mist in Jortt, geef je bedrijfsnaam en de laatste drie cijfers van de betreffende bankrekening, en specificeer de periode waar het om gaat.

Jortt zal een opdracht klaarzetten om toestemming te geven voor het opnieuw koppelen van je bankrekening met Jortt. Hierbij halen we alle bij- en afschrijvingen op voor de betreffende rekening. Jortt zal per e-mail aangeven wanneer dit verzoek voor je klaarstaat.

Na het geven van de toestemming, stuur je een antwoord op de e-mail van Jortt om te bevestigen dat je de toestemming hebt gegeven. Jortt zal alle bij- en afschrijvingen opnieuw synchroniseren. Dit lost het probleem meestal direct op.

Als transacties ontbreken in een afgesloten periode

  1. Ga naar Rapporten.
  2. Kies Aangifte inkomstenbelastingen of Aangifte vennootschapsbelastingen.
  3. Aan de onderkant van de pagina kies je Boekjaar heropenen.

Het synchroniseren van een bankrekening kan impact hebben op een afgesloten periode.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.