Wat is de Jortt 100% tevredenheidsgarantie?

Bij Jortt willen we alleen maar tevreden klanten. Als blijkt dat Jortt toch niet bij je past, dan ben je altijd vrij om weer te gaan en crediteren we de gestuurde facturen. Je hebt daarvoor 30 dagen de tijd. Zo is er geen twijfel of Jortt de juiste keuze voor je is.

Hoe claim je de Jortt 100% tevredenheidsgarantie?

Als Jortt niet bij je past, stuur je binnen 90 dagen een mail naar support@jortt.nl. Geef aan dat je gebruik maakt van de 100% tevredenheidsgarantie en dat Jortt niet bij je past. We stellen het op prijs als je aangeeft waarom Jortt niet bij je past. Jortt zal de betaalde abonnementsgelden restitueren en je administratie definitief verwijderen uit Jortt.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.