Waarom vraagt Jortt niet om een bon/factuur bij iedere boeking?

De Boekhoudbot boekt veel bij- en afschrijvingen automatisch. Voor de kosten waarvoor het aannemelijk is dat dit zakelijke kosten zijn, en Jortt weet hoeveel btw er wordt berekend, vraagt Jortt niet om een bon/factuur toe te voegen aan deze boeking.

Aannemelijk

Voor al deze boekingen, neem als voorbeeld de kosten voor het Jortt-abonnement, is het aannemelijk dat deze kosten zakelijk zijn, en dat er 21% btw op zit. Deze kosten komen ook nog eens maandelijks terug. Het heeft geen toegevoegde waarde 12 keer dezelfde factuur te koppelen aan Jortt. Om deze reden vraagt Jortt bij deze boekingen niet om een bon/ factuur.

Kan ik wel een bon/factuur toevoegen?

Ja, je kunt altijd een bon of factuur toevoegen aan de boekingen die gemaakt zijn door de Boekhoudbot.

Lees meer over wanneer wel en niet een factuur toevoegen aan een boeking: Jortt FAQ - Bonnen bewaren voor boekhouding.

De content is door Jortt met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, aanvaardt Jortt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Lees de volledige disclaimer.