Geen bevestigingsmail ontvangen?
Volg de volgende stappen wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:
- Check of je je e-mailadres goed hebt getypt. Pas indien nodig je fout aan en vraag dan een nieuwe bevestingsmail aan via | Acties.
- Check of onze e-mail in je spam terecht is gekomen.
- Heb je geen fout gemaakt en zit onze mail niet in de spam, stuur dan een een e-mail naar support en geef aan dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Wij checken dan in ons systeem wat er met de e-mail is gebeurd en sturen je een reactie.
- Zien we dat onze e-mail wel is afgeleverd, dan moet je Jortt.nl aan de whitelist van domeinnamen bij je provider toevoegen. Daarna kun je opnieuw een bevestigingsmail opvragen. Lees meer over .
- Zien we dat onze e-mail is geweigerd dan sturen we je een nieuwe bevestigingsmail. Dit gebeurt soms wanneer je een nieuw e-mailadres aanmaakt en te snel een bevestigingslink aanvraagt.