Gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen
Iedere gebruiker van Jortt maakt zijn eigen Jortt account aan. Vanuit dit account heb je toegang tot de administraties waarvoor je gemachtigd bent. Als Gebruikersnaam (Inlognaam) registreren wij je e-mailadres. Je Wachtwoord kies je zelf. Zorg dat het een sterk en uniek wachtwoord is om te voorkomen dat onbevoegden toegang tot je administratie kunnen krijgen en verander je wachtwoord regelmatig. Met je Gebruikersnaam en je Wachtwoord heb je toegang tot je administraties.
Gebruikersnaam wijzigen
.Als gebruikersnaam registreert Jortt het e-mailadres waarmee je je account hebt aangemaakt. Je kunt je gebruikersnaam (e-mailadres) wijzigen:
- Ga naar rechtsboven in Jortt en klik hierop.
- Kies Gebruikersnaam onder Instellingen voor [jouw naam] (dit is niet je bedrijfsnaam).
- Wijzig je gebruikersnaam (Dit moet een e-mailadres zijn waar je toegang tot hebt).
- Vul je huidige wachtwoord in.
- En klik .
Wachtwoord wijzigen
.Je huidige wachtwoord kun je eenvoudig wijzigen:
- Ga naar rechtsboven in Jortt en klik hierop.
- Kies Wachtwoord bij Instellingen voor [jouw naam] (dit is niet je bedrijfsnaam).
- Vul je huidige wachtwoord in en daarna het nieuwe wachtwoord.
- En klik op .
Wachtwoord vergeten
.Je kunt in Jortt een nieuw wachtwoord aanvragen als je je oude wachtwoord vergeten bent.
- Ga naar www.jortt.nl.
- Klik rechtsboven op Inloggen.
- Klik op Wachtwoord vergeten.
- Vul het e-mailadres in waarmee je bij Jortt geregistreerd bent.
- Kies Nieuw wachtwoord aanvragen.
- Jortt stuurt nu een e-mail naar het e-mailadres waarmee je inlogt in Jortt. Dit is het mailadres waarmee je je bij Jortt hebt aangemeld, tenzij je dit adres later hebt veranderd.
- Klik op de link in de e-mail die je ontvangt en wijzig je wachtwoord. Het kan soms 10 minuten duren voor je een e-mail ontvangt. Alleen de link in het laatst gestuurde e-mailtje kun je gebruiken.
Heb je na 10 minuten nog niets ontvangen kijk dan of ons bericht in je spambox terecht is gekomen of bedenk of je wel je juiste e-mailadres hebt gebruikt. We sturen alleen een e-mail wanneer je het mailadres gebruikt waarmee je in Jortt inlogt.
Wachtwoord vergeten en geen toegang tot het e-mailadres van de gebruikersnaam
Wanneer je je wachtwoord vergeten bent en je geen toegang meer hebt tot het e-mailadres waarmee je inlogt in je Jortt account, kunnen wij je geen e-mail meer sturen om je wachtwoord te resetten. Om er zeker van te zijn dat je bent wie je zegt dat je bent en toegang mag hebben tot het account, vragen we je om je te legitimeren.
Stuur ons vanuit je nieuwe mailadres:
- Een recent (maximaal 3 maanden oud) uittreksel van je bedrijf van de KvK waaruit blijkt wie de directeur of eigenaar is.
- Een kopie van het paspoort of ander legitimatiebewijs van de directeur of eigenaar.
- Maak ā¬ 1,00 over naar Jortt vanaf je zakelijke bankrekening.
Op basis van deze documenten en controle van de overmaking, kunnen wij je een e-mail sturen voor het instellen van een nieuw wachtwoord.